Peter Arvidsson.

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luffen

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
2
Vad är ditt nuvarande spelnamn? Peter Arvidsson
Peter Arvidsson.

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

(Var ärlig och det är åldern som du är just nu du ska ange)
Hur gammal är du? 16.

(Digital form som t.ex 13.00 eller 13:00)
Ungefär vid vilka tider kan du vara inne pÃ¥ servern? På servern kanske mellan 13-01 typ sen äre väll lite äta å sånna grejer mellan de å.

Har du nÃ¥gra tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit de förr satt ja vet hur man gör och vad man gör samt vad som krävs. Man ska hjälpa folk så snabbt som möjligt för de är så man behåller sina spelare genom att ta hand om dom för då tar dom hand om din server.

Hur mÃ¥nga timmar kan du vara inne varje dag totalt? 6-12 timmar ungefär.

Vilken FiveM server spenderar du mest tid pÃ¥? Just nu är det väll Multistaden.

(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om du gör det, vad är din discord tagg?
Luffen

(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in? Kan kan ja väll men de är inget jag brukar göra, kanske under större scenarion brukar ja göra det.

(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om skript och vilka kan du? Jag har börjat försöka lära mig lite grann om hur man skriptar och det går väll framåt men de är inte nå ja lägger ner så mkt tid på i nuläget.

Varför vill du bli staff pÃ¥ Multistaden? Sätt att de är väldigt många som behöver hjälp på servern just nu och ja tycker om att hjälpa folk samt att folk kommer tycka om mig för ja är en härlig person med mkt humor och bra energi samt att om ja inte är inne på servern så kommer ja även hoppa in å hjälpa folk när ja ser att dom behöver hjälp för ja vet själva att sitta å vänta är värdelöst å drf vill ja va på plats så snabbt som möjligt å hjälpa allihopa. Kommer även lägga ner mkt tid på att specca folk inne på servern för att se vilka som verkligen kan rpa.

Om nÃ¥gon säger att du är en dÃ¥lig staff, hur reagerar du pÃ¥ detta? Tar inte åt mig för ja gillar å ta kritik, ingen som sätter mig å bölar liksom elr hämtar nån annan.

(t.ex diagnoser som bl.a ADHD eller liknande)
NÃ¥got annat vi borde veta? Näpp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka