Nekad David Larsson | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

David Larsson

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198105286557/

Ditt Hex-ID: 110000108a4d79d

Vad är din discord tagg? f4tt1

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-29 181204.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att jag tacklar 2 grabbar som kommer och försöker slå folk med baseballtrd i marjas bara att ta och fråga alla som jobbar dar och jag åker på bann 1 dag för lall

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tacklar ner en kille som håller på springer runt med baseballtra och skulle ringa polisen sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker de va fel för de va dessa 2 individer som lallar och jag åker på bann detta support team r så konsitgt folk som försöker att spela seriöst blir bannade för andra lallar!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja, krim utan krim för lallare höll på så döda jag en kille sen, ska jag rapportera 2 lallare igen och anvder mig av busunge i /help så fick jag bann men alla förutom krim utan krim e felaktiga i mina ögon

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte tacklat och försökt hjlpa en kompis tydligen för det r lall.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte får göra något i staden för att det antagligen e lall. inte göra något utan ringa polis och bara springa dr ifrån

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka