Accepterad perzzon91. | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

perzzon91.

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/perzzon91/

Ditt Hex-ID: 11000014916e8fd

Vad är din discord tagg? PERZZON#6649

Vem var det som bannade dig? mike.devon

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag började slåss mot polisen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt nere i vip rum sen ser jag att massa poliser kommer jag springer fram och kollar vad som händer alla börjar slås när vi slagits i cirka 20 sekunder kommer det in poliser med atommat karbiner och pistoler de börjar rikta jag springer bort från sitvuationen med händerna i luften. jag ställer mig längre in i rummet med alla det andra som inta slogs, jag gick bort därifrån då de riktade mot mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban eftersom jag sprang iväg från dramat när poliserna började rikta. Visst det var fel från böra att börja slås men min karaktärr är uppbyggd på det sättet eftersom hans barndom inte varit så bra så har han en tendens att bli väldigt upprörd när något förstörs eller liknande och de kan i många fall leda till våld vilket inte heller är bra men det är på det sättet jag har byggt upp min karaktärr och så jag spelat, det blev helt enkelt kaos och man viste inte riktigt vad man skulle göra men som sagt jag slutade slås och sprang längre in i rummet när polisen började rikta på alla.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 26 gånger men den största delan är felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att struntat i vad som hände i min omgivning och bara fokusera på det jag var med och vad hag gjorde och inte vara så nyfiken dör då hade inget av detta hänt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte vara så girig och nyfiken och låta andra skötta sitt så slipper jag hamna i skiten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp det gör jag MVH PERZZON

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka