Nekad perzzon91. | Ansökan till Servervakt [ABBEe2010]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

perzzon91.

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Vad heter du på discord? Perzzon91#6649

Vad är ditt Hex:ID 11000014916e8fd

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. mellan 2 till 4 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? vet inte nån månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 22 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som en serverkt ska man underlätta för staffsen så de ej kommeer än massa folk som lallar överallt eftersom sstaffsen ej kan vara på 2 ställen samtidigt. Vi ska även ha lite koll på rpn och i fall den förbrukas dåligt ska vi kicka dom eller svbannan de personer som misjöter sig och sen kan sedan staffsen förlänga bannsen om det behövs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna underlätta det för alla staffsen då det inte kan vara på olika ställen samtidigt. jag har även varit servervakt innan så jag har ändå en helt okej erfarenhet om hur jag ska bete mig i olika lägen. Jag vill även bli servervakt för att bli av med alla dessa personer som inte kan rpa bra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man är i ett scenario och inte vill förlora det scenariot så använder man sig av /kick eller /svban för att inte förlora sitt vapen eller något annat. Eller om du ska köpa något en bil och det står en person framför mig och så kicar jag han för lall för att komma först i kön. Eller om man reviver en kompis som har dött o så revar man han.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka