Persson24 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Perra

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Persson

Vad heter du på discord? Perra#3429

Ange ditt födelsedatum 22 Maj 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Olika men jag kommer kunna spela runt 15:30 till 23:00 sen helger hela dagarna.

Berätta om dig själv Yes jag e en grabb på 17 bast går vvs på gymnasiet och på min fritid så brukar jag oftast spela fivem då det är mitt main spel men jag spelar även fotboll så det kör jag också.

Vad skulle du göra om du blir staff? Först och främst skulle jag bli välödigt glad att få vara staff då jag älskar att hjälpa andra samt det första jag hade gjort är nog hjälpa det som behöver hjälp eller nått liknande. Samt jag hade hålt koll på olika scenarion ifall det sköts bra samt kolla folk om gör powergaming osv. Samt att jag hade varit väldigt aktiv och pratat mycket med folk. Samt att jag hade hjälpt många folk i discord ifall det nått som har hänt jag är en väldigt bra pratare samt lyssnare jag lyssnar alltid på båda för att visa respekt och jag avbryter aldrig någon. Jag behandlar andra som jag själv vill bli behandlad.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat väldigt länge på serven men då har jag inte varit medlem men nu är jag medlem.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag tycker att serven är väldigt bra och ni har ju gjort så man kan spela så jag vil göra nått tillbaka liksom för att hjälpa serven med det jag kan. Samt att jag saknar att hjälpa folk jag var staff förut på en server som heter enköping men det var för 1 år sen. sen var jag support på bryggeriet men den har stängs ner jag söker support hit för att jag ser att vissa har ingen respekt och vissa kör inte med suntförnuft och jag älskar att hjälpa andra. Samt att jag ser hur många som brukar vara inne och jag vill hjälpa till med erat jobb.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle lyssna på andra, specca feta scenarion kolla så inte folk går ooc in game asså. Jag kan bidra med att jag är väldigt aktiv och kan hjälpa många. Och jag hade varit en bra lyssnare och talare och det passar bra om man är support man lyssnar på olika scenarion gör de något fel så tar jag det efter scenariot för att inte förstöra eller gå OOC ingame. Om någon hade gjort en /report hade jag kollat dirr på de.

Har du några tidigare erfarenheter? Yes jag har erfarenheter inom support jag hart varit det på många olika servar(men då var ag inte wl här) ex på servar Enköping var jag staf, bryggeriet var jag Support och eclipse var jag wl ansvarig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip Flyga
/toggleid kolla folks id
/sqlban banna folk
/sqlunban unbanna folk
/kick kicka folk
/togglename Se individers namn
/giveitem ge något till någon
/setjob att du ger nån ett jobb
/bring ta någon individ till dig
/freeze Freeza någon så dom står stilla
/ooc Skriva ut något som alla kan se som inte är rp
/skin Gö så de en indevid kan byta kläder
/spec speca folk
/sqlbanoffline banna någon när dom är offline

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Yes jag har väldigt lätt att anpassa mig för en viss miljö jag märker direkt själv hur det är och jag anpassar mig efter det. Samma sak om man börjar i ett nytt foltoblls lag så ser man skillnad och man måste anpassa sig efter det.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server en unive bäst arp serven!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Yes jag har dyselexi.

Vidare till intervju

Godkänd efter muntlig intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka