Ej Antagen Brattö® | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    5
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brattö®

Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Ditt discordnamn: användarnamn: delbratto. Visningsnamn: Brattö

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Jo såhär! Jag har tidigare varit staff här på servern och det har gått väldigt bra måste jag säga. Har tidigare varit aktiv inom jobb som tex speccning men har även varit support ansv samt jobb ansv. Det har gått mycket bra! Jag borde även bli staff eftersom att jag tycker att det är jävligt kul att hjälpa folk och vara en hjälpsam person överlag. Jag vill även vara staff eftersom att jag vill hjälpa servern samt spelarna att bli av med dessa problemspelare samt lallare som man stöter på dagligen. JAg borde även bli staff eftersom att jag kommer att ta min roll/jobb väldigt väldigt serisöt och med största allvar och kommer lägga ner mycket tid på det jobbet/dem jobben jag kommer ta mig an. Jag har inga som helst problem med sociala sammanhang vilket betyder att jag kommer kunna bli sur när det krävs och vara trevlig och hjälpa folk och dessutom kunna sitta med nån i support i typ 2 timmar om det väl krävs.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Alltså lallet från icke medlemmar. Jag är som sagt Polis så får stöta på mycket skit och människor dagligen inne på servern. JAg anser att lall från icke members är ett stort problem. Jag griper dagligen ett gäng icke medlemmar och eftersom att dem ej är rädda om att bli bannad så cloggar dem så fort man kommer till arresten med dem. Sen en till grej jag stöter på utanför tjänst. Det är att om jag är ute i min riktigt fina import så tror direkt kriminella att man är med ett gäng. Då kommer det alltid typ 5 bilar som frågar vilka jag är med. Även fast jag då svarar polisen så fortsätter dem o bara "du får inte ljuga om de" osv osv. Tycker verkligen att man borde öka åtgärder på att fråga vilka man är med. En till grej jag märker ofta är ooc krigandet. man tazear en kriminell tex så han trillar o blir medvetslös oså skriver dem "snyggt" "herregud" "klippat" osv. Tycker att man borde vara tydlig att man slutar ooc kriga.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att dagligen göra vår plikt som vi tagit och specca. Kolla reports samt ta support när det behövs. Även kanske meddela om saker vi ser mönster av upp till högre uppsatta så dem kan meddela tex i info kanaler för att gå ut till spelarna och visa att det ej är okej. Just när det kommer till icke medlemmar och man märker att dem inte lallar utan gör mer av ett misstag så vill jag hellre försöka prata med dem på ett trevlig sätt och försöka lära dem vad som är rätt enligt serverns regler då. Jag anser att misstag gör alla, lallar gör inte alla. Jag anser att små små misstag gjorda av tex icke medlemmar så är det bättre o lära dem och fortsätter dem så kan man ta striktare åtgärder. Men jaag planerar att bli krim ansv och aatt faktiskt försöka ta tag i att folk frågar alla med tex patenter eller finare importer vilka dem är med osv.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? En viktig del att tänka på är att vara professionell på det sätt att du behandlar alla du möter på att et rättvist sätt. Tex om en person jag varit i smama gäng som hamnar i en konflikt med en från ett annat gäng. Då ska jag inte bara stå på han som jag känner's sida utan sköta det helt rättvist mellan båda parter. För mig är det en väldigt stor och viktig del av mitt jobb att faktiskt vara professionell och göra allt på ett moget och professionellt sätt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer när det är lite lägre tryck på servern att rpa som polis och när det är väldigt högt tryck att gå ur tjänst och kötta staff arbete som tex då ta support och specca samt ta reports.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes! Har varit staff ett flertal gånger på servern men även varit det och högre roller på andra servers så vet hur man utför staff arbete i sömnen.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nopp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka