Accepterad Persson03 | Whitelist ansökning [Thed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Persson03

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: Persson03

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ballongkillen16/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Pettersson

Vad är ditt discord namn? Persson?#1715

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Min main karaktär heter Persson Sundvik, han är 22 år och hans familj dog i ett bankrån när han var liten, vilket traumatiserade Persson när han var liten och har lett honom till att lätt bli alltför känslosam I olika situationer. Rånarna som dödade hans familj hittades aldrig och Persson måste lära sig att kontrollera sina känslor för att en dag gå med i polismyndigheten och rädda familjer som polisen inte lyckades göra med honom.

Persson hatar droger och alla som använder det men konstigt nog älskar han alkohol.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde få bli whitelistad eftersom jag kan bidra med passiva RP, kan göra en massa roliga scenarion som inte är kriminella och att inte alltid behöva få polisen inblandad vilket jag ofta har kunnat få beröm för, men jag vet definitivt hur man gör roliga kriminella scenarion men det antar jag att ni redan har mycket av eftersom det brukar vara roligast för dem flesta.

Jag har spelat RP en del och jag vet vad jag håller på med, jag kan dem vanliga reglerna som man brukar ha. Jag är inte en sådan som skriker på alla hit och dit och gör folk irriterad vilket jag skulle säga är en egenskap. Jag har haft gott om erfarenheter I att både vara civil, polis och ambulans på andra servrar som jag spelat på och jag kommer nog definitivt att ansöka om polis på multistaden i nära framtid, hoppas det är nog :)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har letat olika svenska RP servrar men ni är dem ända som har många spelare och inte har whitelist för att joina vilket jag uppskattar och därför skulle jag vilja bli whitelistad här.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 307.4 timmar totalt

Hur hittade du Multistaden? Letade svenska servrar på FiveMs lista och hittade eran server där.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Tror aldrig på mina 300 timmar att jag blivit bannad på någon server. Har nog fått någon varning dock.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar lite på en engelsk server som heter "Extra Life Roleplay", men thats it.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka