Accepterad frede persson | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frede persson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? bumbi_1234

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fredde Persson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,Rolig,Arg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Frede Persson och växte upp i ett område där ekonomin var tuff och möjligheterna få. Mina föräldrar hade svårt att få vardagen att gå ihop, och livet var kämpigt för oss. De bestämde sig för att skaffa ett barn, kanske för att det skulle ge dem något att se fram emot, en känsla av hopp och glädje. Jag var det barnet, och min födelse var en del av deras försök att vända på sina problem. Men det skulle visa sig vara mycket svårare än de hade trott. I början gick det okej att ta hand om mig, men när jag började växa upp blev det tydligt att mer pengar och resurser behövdes för att hålla oss flytande. Mina föräldrar hade fortfarande svårt att hålla ekonomin i schack, och det var då de började ta kontakt med kriminella grupper för att sälja droger. När jag var 15 år gammal förlorade jag min pappa, som dog under en drogaffär som gick fel. Min mamma, som redan var djupt påverkad av både sorg och droger, började må ännu sämre och försökte ta sitt liv flera gånger. Jag började förstå hur tufft livet verkligen var för oss. När jag var 16 år gammal insåg jag att jag behövde hitta mina egna sätt att klara mig. Jag började göra saker jag ångrade för att få pengar och hjälpa till hemma. Jag började stjäla cyklar och smycken, och sakta men säkert förbättrades vår ekonomi lite. Jag började också röka, men höll mig ifrån drogerna, även om jag såg dem omkring mig. Jag ville inte följa i mina föräldrars fotspår, men livet på gatan var hårt och jag kände att jag inte hade många alternativ. Snart började fler och fler känna igen mig. Polisen började få upp ögonen för mig, och de var hemma hos oss flera gånger för att undersöka om jag var inblandad i något olagligt. Men inget konkret hände. Ändå insåg jag att jag var på väg att förlora allt om jag stannade kvar. Det var för farligt för mig att bo hemma längre. Jag var tvungen att lämna och börja om på nytt. När jag fyllde 24 år bestämde jag mig för att flytta till Unive. Här hoppas jag på en ny chans att bygga ett bättre liv, för mig själv och kanske en dag för min mamma också. Jag drömmer om att kunna ta hit henne så att hon får en plats att bo och en ny chans på livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som Frede Persson kan jag bidra med en realistisk och engagerande bakgrund som bygger på utmaningar och motgångar. Jag har erfarenhet av att spela en karaktär med en svår uppväxt, vilket gör att jag kan skapa en djupare rollspelupplevelse. Min karaktär har varit med om både förluster och svåra val, och detta kan ge utrymme för intressanta och autentiska interaktioner med andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ska tänka på att tänka på båda delar av ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm,Copbait,Rdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det göra jag inte

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka