Nekad Persson | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Persson

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Mark Persson

Ange ditt födelsedatum 14 April 2007

Vad heter du på discord? Persson#3848

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kan spela ungefär varje dag efter skolan, brukar komma hem runt 15:00 tiden och kan spela till runt 00:00. Det är absolut inte så att det är så varje dag för ibland har jag plugg som lär göras och fritid såklart.

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 4 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jo vad jag skulle göra som servervakter är att om jag ser en spelare som gör något fel så skulle jag vilja visa spelaren vad den kunde göra annorlunda för det är absolut inte lätt att vara ny till rp och veta vad man ska göra. Och folk som inte kan sköta sig eller skulle dra ner rp nivån eller försöka förstöra med flit skulle jag banna för jag märker att det är väldigt många lallare på servern som inte kan bete sig som väljer att förstöra för sig själv men även för alla andra runt en. Sen ser jag även en massa bilar som står mitt i vägen och sidan på gatan som bara tar upp en massa lagg och är väldigt mycket i vägen så att kunna dva bilar hade vart väldigt bra. Sedan märker en massa spelare som tex dör av buggar och extremt många dör av missklicks så då hade det vart bra attt revva. Och sen sådana som sitter och förstör scenario om man är sv och skriver ooc ingen ooc så är det så folk skiter i om det är nån normal som inte har sv som skriver ingen ooc.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att eftersom att unive har en så stor spelarbas med mycket och aktiva spelare så behövs det personal (servervakt) Och jag anser att servervakt passar mig bra för du får fortfarande rpa lika mycket som vanligt bara att du kan hjälpa andra spelare som har dött av en bugg eller straffa spelare som inte sköter sig. och då hade det varit bra att vara servervakt för att eftersom att det är så många spelare på servern så behövs det ordentligt med människor som kan straffa alla spelare som vill förstöra för alla andra med flit. Jag anser att väldigt många dör av buggar eller missklicks och det är piss tråkigt att förlora allt genom en sån sak och då hade det behövs att vara servervakt jag har dött ett flertal gånger genom att ramla genom marken och sen blir dödad när man hamnar uppe på marken igen. För jag möter så många otroligt icke medlemmar som förstör med flit och vissa icke medlemmar som inte vet vad dom ska göra sånna människor hjälper jag nu som frågar hur gör man det men det hade vart lättare med servervakt. Sen i scenario är det väldigt många regelbrott som ooc och så när är servervakt lyssnar alla när man säger till för då vet dom att det kan bli konsekvenser ifall dom inte fortsätter att lyssna efter man har sagt till dom.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle bidra med att lära alla spelare som inte lärt sig ännu att rpa att kunna visa dom att det är egentligen inte så svårt när nån kan berätta för dom hur man gör och läst alla regler. Jag hade gjort mitt bästa för att göra rpn till en högre nivå och då kickat eller bannat de som bröt mot någon regel. Om det handlar om någon grövre handling skulle jag kontakta någon som är högre uppsatt i staff teamet ta beslutet om det är grövre straff och förklara läget exakt så som det är och då får den staffsen ta beslutet. Detta beror främst på att många inte tar åt sig av bara en timmes ban, därför kan längre bans vara viktiga för att folk ska förstå konsekvenserna av det de gör. Jag ska som sagt försöka hålla ett extra öga på ställen där det är flest folk eftersom det brukar förekomma

Varför ska just du bli servervakt? ja som jag har skrivit i dom tidigare frågorna så skulle jag försöka påverka rp nivån till det högsta för alla spelare. Och att kunna straffa spelarna som lallar sönder, och hjälpa till med att dv bilar som tar upp lagg revva folk som dör av missklick ser extremt många som dör av missklick och faller genom marken och dör. Och folk som inte lyssnar på andra spelar som inte är servervakt att kunna säga till folk så att dom lyssnar när dom gör fel under scenarion och lallning överlag överallt i stan finns det folk som lallar och den är ingen engångs grej dom fortsätter.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att eftersom att unive har en så stor spelarbas med mycket och aktiva spelare så behövs det personal (servervakt) Och jag anser att servervakt passar mig bra för du får fortfarande rpa lika mycket som vanligt bara att du kan hjälpa andra spelare som har dött av en bugg eller straffa spelare som inte sköter sig. och då hade det varit bra att vara servervakt för att eftersom att det är så många spelare på servern så behövs det ordentligt med människor som kan straffa alla spelare som vill förstöra för alla andra med flit. Jag anser att väldigt många dör av buggar eller missklicks och det är piss tråkigt att förlora allt genom en sån sak och då hade det behövs att vara servervakt jag har dött ett flertal gånger genom att ramla genom marken och sen blir dödad när man hamnar uppe på marken igen. För jag möter så många otroligt icke medlemmar som förstör med flit och vissa icke medlemmar som inte vet vad dom ska göra sånna människor hjälper jag nu som frågar hur gör man det men det hade vart lättare med servervakt. Sen i scenario är det väldigt många regelbrott som ooc och så när är servervakt lyssnar alla när man säger till för då vet dom att det kan bli konsekvenser ifall dom inte fortsätter att lyssna efter man har sagt till dom.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv /kick /togglename /svban /toggleid /revive /sqlban /sqlunban /ooc

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad några gånger tidigare alla gånger har varit felaktiga då jag har gjort överklagan och dom blev godkända!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka