Nekad Perkans | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Perkans

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pelle

Vad är ditt discord namn? Perkans#2314

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 1997

Berätta om din karaktär. Adam Nilsson är 28 år gammal och är född och uppvuxen i Stockholms innerstad, Hans uppväxt var bra men tuff och han hamnade snett tidigt i livet. Redan som 15 årig fastnade han för att hänga med grabbarna o chilla centrum. Vid 16 års ålder lämnar hans farsa han, Hans farsa drar till USA utan att någon vet och morsan går i bitar. Morsan hamnar i depression och börjar med piller för att må bra, Detta leder senare till en tragisk död där hans mamma går bort vid 18 år ålder. Utan sin mamma och pappa försöker han försörja sig men hamnar snett och börjar med tunga droger och kriminalitet. Adams har ett djupt intresse för bilar och älskar att köra runt med vänner och visa upp sina feta bilar, Han har också intresse för att style bilar och trimma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra en social RP och göra sociala scenarion och ha roligt och höja både Kriminell RP och jobb RP och så kan jag också bidra med en hög RP nivå och göra allt i mitt värld och hjälpa att utveckla serverns RP men också utveckla servern i varje väg som finns.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst menas att du inte alltid behöver vinna ett scenario du måste också kunna förlora ett scenario och om du är i ett vapenhot måste du alltid lyssna på instruktioner som dom säger till dig du måste rpa som om det skulle vara riktiga livet. Lite sunt förnuft och ge och ta.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstår reglerna. t.ex. inte köra som en idiot eller för snabbt inne i city. Att inte RDM : att inte döda något utan anledning, VDM: Att man inte ska döda någon med sin bil igenom att köra på dom, Inte använda bilen som ett vapen. Metagaming ren idioti.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på Unive till och från ett tag, Spelat mycket på andra amerikanska servrar, Tillsammans ca 1,5 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Skulle vara intressant att utvecklas på Unive och att få vara en del av medborgarna

Senast ändrad:
Tillbaka