Accepterad Percy | Medlem ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Percy

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199077652202/

Vad är ditt namn i verkligheten? Percy Norgren

Vad är ditt discord namn? percy#8076

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Begnt Svensson han är 19 år gammal och hans intressen är att lära sig nya grejer såsom att mecka med bilar och motorcyklar. Han gillar att läsa böcker och åka bil speciellt med sin polare Eddie. Begnt äger 3 bilar och 1 motorcykel. När han var liten jobbade hans föräldrar med bilar och därifrån fick hans sitt intresse för att också jobba med det. Han tycker det är jätte roligt med motordrivna fordon och har alltid varit intresserad av motorer. Att jobba med någonting inom bilar är hans drömjobb, men som sagt när Alexander var liten så jobbade hans föräldrar med bilar och Alexander har alltid gillat att lära sig nya saker så han följde ofta med till deras jobb och där har han lärt sig väldigt mycket. Begnt gick fordon i gymnasiet och gick ut med runt 235 merit poäng och vill försöka nå sin dröm som bilmekaniker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan bidra med bra och seriös RP samt tycker att det är jätte roligt att spela på Unive för att alla andra också är seriösa med RPande vilket gör det ännu roligare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en av dom största om inte den största roleplay servrern i Sverige och jag tycker att det än så länge är riktigt kul att köra på servern. Jag blir också intresserad när jag ser att det är så många som spelar på servern och att den är aktiv nästan dygnet runt vilket gör det roligare då man alltid stöter på folk.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom att jag såg den på rekomenderade serverar och tyckte att det såg väldigt interessant ut så jag gick in på den och började spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla det och bli så bra som möjligt men även ha mycket kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli så framgångsrik som möjligt med hjälp av att jobba med bilar/MC eftersom det är det min karaktär gillar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top