Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077652202/
Ditt Hex-ID: 11000014299f6ea (Hex)
Vad är din discord tagg? lil perc#6399
Vem var det som bannade dig? Akam
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sundförnufft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Körde en ambulans vilket jag aldrig kommer göra om
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev hotad till att köra en ambulans av tre grabbar
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej. Förstår att man inte ska ta en ambulans då det finns andra i staden som behöver hjälp och då blir det svårt när någon har kört iväg den men när jag blev hotad av 3 maskerade grabbar som hotade mig med att döda mig om jag inte körde ambulansen så kände jag att jag inte hade något val då jag inte ville dö. Till nästa gång kommer jag bara acceptera min död.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban var pga att jag kunde gå igenom vägar vid marja-lisa för att servern var glitchad och då lärde ja mig att jag inte ska göra det.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat valt att dö istället och sedan fått hjälp av ambulansen som kunde kört mig till sjukhuset och hjälpt därifrån.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man absolut inte ska köra ambulanser eller andra fordon som staten äger eller fordon som inte tillhör mig utan tillåtelse.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000014299f6ea (Hex)
Vad är din discord tagg? lil perc#6399
Vem var det som bannade dig? Akam
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sundförnufft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Körde en ambulans vilket jag aldrig kommer göra om
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev hotad till att köra en ambulans av tre grabbar
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej. Förstår att man inte ska ta en ambulans då det finns andra i staden som behöver hjälp och då blir det svårt när någon har kört iväg den men när jag blev hotad av 3 maskerade grabbar som hotade mig med att döda mig om jag inte körde ambulansen så kände jag att jag inte hade något val då jag inte ville dö. Till nästa gång kommer jag bara acceptera min död.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban var pga att jag kunde gå igenom vägar vid marja-lisa för att servern var glitchad och då lärde ja mig att jag inte ska göra det.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat valt att dö istället och sedan fått hjälp av ambulansen som kunde kört mig till sjukhuset och hjälpt därifrån.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man absolut inte ska köra ambulanser eller andra fordon som staten äger eller fordon som inte tillhör mig utan tillåtelse.
Har du läst våra regler? Ja