Nekad hxppck | Ban Överklagan [Suecia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hxppck

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198788220126/

Ditt Hex-ID: 1100001315994de

Vad är din discord tagg? hunifi

Vem var det som bannade dig? Suecia

Bild på banmeddelande: BAN NUMMEER 2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sprang ifrån gärningsmenen som hade en pistol riktad mot mig och för jag höll e när jag var död

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det kom en kille som kidnappa mig och då sa jag det i radion men efter jag kom ut ur billen sprang jag och hoppa ner sen döda de mig och tog mig men min dator crasha då var jag där en ambulans kom men åkte iväg sen höll jag till kom till sjukan och tog spawnmenu för jag var fast då kom staff och sa att jag skulle hoppa support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som tyvärr gjorde fell jag vill ta tillbaka det jag gjorde så hemsk mycket jag ber om ursäkt både till unive och till killen som kidnappa mig för dålig rp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har tyvärr blivit det för stuntförnuft jag har lärt mig att aldrig göra om det igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? lysnna på gärningsmenen och följa reglerna och inte hålla e när jag var död och vänta på ambulansen eller inte följa med min kompis till plocket

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte springa iväg från folk som har något livs hottande mot mig och vara rädd om folk har något mot mig eller om de hottar mig och att inte hålla e när man e död

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka