Nekad Percy | Ban överklagan (LagyBoy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Percy

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077652202/

Ditt Hex-ID: 11000014299f6ea

Vad är din discord tagg? un4n0wn#8076

Vem var det som bannade dig? LagyBoy

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Avstängd: Sunt förmuft, Lall.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De scenaroit vi befann oss i

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar som hade varit och druckit lite och varit på hallow fest och gick ned till piren och börja snacka med folk lite väl mycket (vi RPade på att vi var fulla).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktigt ban då LagyBoy förmodligen inte vetat om bakgrunden till scenariot av vad som ledde fram till det hände.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet faktiskt inte, tyckte vi gjorde ett bra scenario av situationen som uppstod.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Just detta fall så inte så mycket engligt mig. Vi RPade och gjorde inget fel, inge powergaming etc.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka