Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198295364286/home
Vad är ditt namn i verkligheten? per
Vad är ditt discord namn? perus#5664
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. per är en urdakad alkis som har fått upp ögonen för göra dels med billar han är 45 år och har två barn och har varit mekaniker i hela sit liv men har även haft lite afärer för sig som tex bilstöleder och mindre säljning av narkotika för att kuna försöra sig sälv och hans barn han lever för bilar och hans pappa körde drifting när han va ung och därför har per intrese för bilar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill jobba på falk eller meko eller nån bil firma men inte krimenel i början men kaske i fram tiden
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att den har utveklas på de senaste till en bätre rp och tycker om mycket folk här
Hur hittade du Unive? skule in på nån server för där jag spela förut la ner så då gick jag in här jag hade inga förhoppningar men den va inte så dålig so jag trode
Vad har du för mål med ditt rollspel? att få utt så bra senarion som möjligt och inte rp för makt och pengar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kanske starta ett litet gäng som håller till upe i bond distriktet och åker gammla billar och har busnis med att typ sno bilar och göra lite knark vid sidan om
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej har spela mest här på de senaste
Vad är ditt namn i verkligheten? per
Vad är ditt discord namn? perus#5664
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. per är en urdakad alkis som har fått upp ögonen för göra dels med billar han är 45 år och har två barn och har varit mekaniker i hela sit liv men har även haft lite afärer för sig som tex bilstöleder och mindre säljning av narkotika för att kuna försöra sig sälv och hans barn han lever för bilar och hans pappa körde drifting när han va ung och därför har per intrese för bilar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill jobba på falk eller meko eller nån bil firma men inte krimenel i början men kaske i fram tiden
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att den har utveklas på de senaste till en bätre rp och tycker om mycket folk här
Hur hittade du Unive? skule in på nån server för där jag spela förut la ner så då gick jag in här jag hade inga förhoppningar men den va inte så dålig so jag trode
Vad har du för mål med ditt rollspel? att få utt så bra senarion som möjligt och inte rp för makt och pengar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kanske starta ett litet gäng som håller till upe i bond distriktet och åker gammla billar och har busnis med att typ sno bilar och göra lite knark vid sidan om
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej har spela mest här på de senaste