Nekad Alexzzz122313 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexzzz122313

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? 𝓐𝓵𝓮𝔁

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Per Åkerström

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll.ödmjukl.omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Per bakgrund som liten skulle jag säga att per va en toppen barn. han gick till skolan och sköte allt bra. per hade bara ett syskon vilket gjorde att pers fräldrar uppfostrade dom rätt. mina framtids planer här på unive är starka. jag kommer rpa med per som ny här och ska försöka hitta nya vänner ocgh komma in i det bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till att sprida glädje förhoppningsvis kunna göra nån dag bättre. men framförallt att kunna va en del av serven. bidra i scenarion samt kunna göra all rp bättre runt om mig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska köra för att vinna. om man kör fivem enbart för att vinna är det inget passande spel. här ska man kunna rpa på allas part och kunna va med på förlust. ibland kan jag gilla att rpa på förlust då man måste va creativ och hitta lösningar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej aldrig har jag haft problem med regler o så vidare.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm när man dödar nån utan bakomliggande anledning. Vdm använder fordon som vapen. Suntförnuft fivem viktigaste regel enligt mig. vad som är rimligt eller inte vid en viss plats eller tillfälle. fear rp kunna värna om livet om nån tex drar vapen att man ska kuna vissa känslor or samt va rädd om livet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har dyslexi så suger på att stava samt kunna utväckla text . om jag behöver utväckla så gör jag gärna det muntligt.

Hej!

För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.
Du får ansöka igen om 24timmar.
Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka