Nekad per | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

per

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198295364286/home

Vad är ditt namn i verkligheten? per

Vad är ditt discord namn? perus#5664

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. per är en urdakad alkis som har fått upp ögonen för göra dels med billar han är 45 år och har två barn och har varit mekaniker i hela sit liv men har även haft lite afärer för sig som tex bilstöleder och mindre säljning av narkotika för att kuna försöra sig sälv och hans barn han lever för bilar och hans pappa körde drifting när han va ung och därför har per intrese för bilar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill jobba på falk eller meko eller nån bil firma men inte krimenel i början men kaske i fram tiden

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att den har utveklas på de senaste till en bätre rp och tycker om mycket folk här

Hur hittade du Unive? skule in på nån server för där jag spela förut la ner så då gick jag in här jag hade inga förhoppningar men den va inte så dålig so jag trode

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få utt så bra senarion som möjligt och inte rp för makt och pengar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kanske starta ett litet gäng som håller till upe i bond distriktet och åker gammla billar och har busnis med att typ sno bilar och göra lite knark vid sidan om

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej har spela mest här på de senaste

Nekad, utveckla mer på Karaktär och varför du ska bli medlem. Gör en ny om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka