Nekad per anndersson | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fluffgames69

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander

Vad heter du på discord? fluffgames#0304

Ange ditt födelsedatum 3 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. en vardag så vaknar jag och går till skolan sen när jag kommer hem sätter jag mig och spelar i ungefär 3 timmar sen har jag tennis träning i en och halv timme och sen äter,duschar sen spelar jag när jag e klar. sen på helger spelar jag ungefär i 6 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem i typ en månad men jag vart bannad för att jag reagera med clown emoji som var riktigt dumt av mig. innan jag vart bannad hadde jag vat medlem i 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) två gånger en gång vad att jag fick en klacksko i huvodet bugen sen var det att jag hadde reagerat med en clown emoji

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakts uppdrag är att göra livet enklare för personalmedhjälpare genom att lösa små problem som man inte behöver hjälp av personal eller medhjälpare. Server Guards uppgift är enkel, men nej, sv vidtar åtgärder när den ser ett brott mot reglerna. Servervakter fungerar som vanligt, och om du ser någon som bryter mot en regel gör du det, t.ex. /kick 40. Serveradministratörer är också skyldiga att sparka personer som bryter mot reglerna, annars är de korrupta. Jag skulle säga att om du är serveradministratör nu för tiden, bör du se till att rp:erna där du befinner dig hanteras bra och bra genom att berätta för folk som inte kan bete sig. Som säkerhetsryttare måste du ta ansvar och inte missbruka din auktoritet.

/clearchatforall (Tar bort alla meddelanden) [Inte perms till]
/toggleid (Ser id över personer) [Perms till]
/noclip (Gör dig osynlig och så att du kan flyga runt och sparka någon som gjort fel) [Inte perms till]
/goto [id] (Tar dig till en plats) [Inte perms till]
/dv [radius] (Tar bort bilar och personen åter får den vid nästa restart) [Perms till]
/revive (du revaviar en person som är död)
/ban [id] [längd] [anledning] (Bannar en individ i den period du skrev) [Inte perms till]
/ooc (när du skriver i chatten får ej ta info där ifrån)
/ban [id] [längd] [anledning] (Bannar en individ i den period du skrev) [Inte perms till]

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat unive i snart ett år och har alltid velat bli servervakt men har inte kunnat. Men nu vill jag verkligen engagera mig och försöka förbättra unives rp. Jag vill också kunna vidta åtgärder mot personer som skadar servern på ett negativt sätt. Jag har också många vänner som säger att jag ska bli servervakt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man abusear sina roller mot en person eller fler som man kanske är arg på dem så använder du dina perms till att banna personen eller kicka personen. SV-abuse är att man abusear sina roller och till exempel revivear sig själv för att man ej orkar rpa eller att man använder toggleid i scenario. Man kan abusa bara för att vinna men det är väldigt tråkigt för din egen rp och motpartens men det ger även skada på servern och är absolut ej tillåtet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka