Accepterad Pepsimannen | Ban överklagan [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pepsimannen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Olofk2face

Ditt Hex-ID: 110000144539491

Vad är din discord tagg? Pepsimannen#8254

Vem var det som bannade dig? sather

Hur lång tid var din ban? 12h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? tar upp händerna på en truck och ej ramlar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ställde mig uppe på trucken för det inte fanns nån plats vilket var dumt av mig att göra men ville heller inte hoppa av och dö och då försökte jag få polisens uppmärksham het. Det var dumt av mig för jag vet själv att man skulle ramlat av i den situationen. Men jag har förstått mitt misstag och kommer inte hände igen då det jag gjorde var suntförnuft trodde dock det inte gick så fort för kändes ej så fort när jag stod på den fast nästan hela tiden låg jag ner det va bara när jag såg poliser jag stod upp vad jag minns iallefall

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte runt på en truck. Sen mötte vi två personer som ville ha taxi då sa vi hoppa in där bak men då flög vi ut av bugg hela tiden och då ville vi inte va kvar för man bara ramla ut. Och då tänkte jag att man kunde stå uppe på trucken vilket inte var ett bra val då irl skulle man nog aldrig gjort det vet inte hur snabbt han körde heller men trodde det inte var så snabbt för vet inte hur mkt en truck toppar men tänkte att det var typ 40.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig bann men jag har förstått mitt mistag och är ledsen över det som hände men ska inte hända igen och trodde inte han körde så fort heller

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kmr inte ihåg mkt men många av mina banns är godkända bann överklagan eller gammla banns men några ssom va ganska nyss va väll typ vdm för jag försökte stanna en cykel men inte så hårt så han skulle flyga av och typ ooc när jag va polis så sa jag tryck E för när jag va securitas fick man säga det t.x.p tryck på ipaden i bilen nmr 1 för att sätta på blåljus

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha klättrat upp och ist sagt vi inte har plats i bilen och kunde ha sagt till han att stanna bilen men jag tänkte inte efter när jag gjorde det och ber om förlåtelse

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att irl så ramlar man av att stå på en bil i hög hastighet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka