- Meddelanden
- 201
- Reaction score
- 138
Åtgärds-referens
ID: 2314 — Normal (10p)
Typ: Powergaming (§ 4.1h), VDM (§ 4.1b)
Anledning: Rpar inte på skador. samt pittar med bilen
Personal: Blitzz
Datum: 2026-05-01
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var i grove street med mina gäng medlemmar, klockan var typ 02:00 så det var rätt så chill där, sedan kommer polisen från ingenstans o ställer sig i klungan o pratar med mina medlemmar, då åker jag fram för att prata med en av dom, då råkade jag dsynca in i honom pytte lite men då börja han köra rocket luage med sin bil alltså han började pitta mig flertal gånger och då pittade jag tillbaka. Och ja det var dumt av mig att pitta tillbaka jag skulle bara ta klipp och hoppa support, men iaf då skrev en staff sluta pitta och då slutade jag pitta.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag blev mest arg på polisens rp, det var dsync alltså ej med mening, istället för att pitta mig skulle dom kanske istället gjort ett trafikstopp ochh gett böter för skadegörelse eller bara struntat i det. Men jag var trött och sömning samt frustrerad på dom poliserna eftersom dom hade så dålig rp dom hetsade och sa bara "busunge" "p:12a" "squeeker" och där tappar jag mitt tålamod också det förstör rpn så mycket. Men iaf jag gjorde också fel att jag inte rpade på skadorna samt att jag pittade tillbaka, och det var dumt av mig att använda mitt fordon som ett vapen samt att inte rpa på skadorna. Men det kommer aldrig att ske igen det kan jag lova till 100%
Har du bevis som stödjer din överklagan? JA
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja