Accepterad PeppadPepsi | Whitelist ansökning [cr0zz] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PeppadPepsi

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198396126342/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? William =)#1197

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Karaktären heter John-John Laxtrappa och är 22 år gammal. Redan i hans barndom märkte lärarna att om han inte bättrar sig kommer han få en mörk framtid inom arbetslivet och i nutiden lever han på att jaga och A-Kassa. I flera månader pågick det här tills han plötsligt får en tankeställare när han ser att gangsters och slarviga butikrånare är mer framgångsrik än han. Nu väljer han att styra upp sitt liv och få en bra karriär inom något bra betalande jobb, men han får också nöje utav att hjälpa andra så han ser fram emot jobb som hjälper andra. John-John gillar att prata med andra men han är inte överdrivet pratglad och när han befinner sig i obscena situationer försöker han att simma lugnt så bra han kan.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag försöker mitt bästa att göra en rolig och seriös roleplay upplevelse och jag hjälper till så mycket jag kan för att driva en roleplay. Jag älskar spännande scenarion men jag försöker inte vara huvudkaraktären och jag försöker verkligen inte att få uppmärksamhet genom att lalla runt och vara allmänt störig, så länge jag hjälper till på något sätt är jag glad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är för att jag tycker den här servern är väldigt rolig att spela på, det finns bra spelare som bidrar med roliga scenarion och personligheter.

Hur hittade du Unive? När Unive fortfarande hette Multistaden såg jag den på framsidan av FiveM och joinade och jag har spelat sen dess.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli en erfaren Unive spelare som andra tycker roleplayar bra och vet bidrar till roliga situationer. Såklart är det ju också att generera så mycket nöje för mig och andra och att vara med om roliga och minnesvärda stunder.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka