Nekad pellepaltnacke23 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pellepaltnacke23

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199416649088/

Ditt Hex-ID: 110000156CEA580

Vad är din discord tagg? NoEi23#5636

Vem var det som bannade dig? Emmawh97

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM + Grov suntförnuft drar vapen på piren sant kör över folk.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dom valde att banna mig för att jag bröt mot en regel som ska följas. sant VDM + grov suntförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det va så här att jag och en polare till mig skulle ta en runda i stan och bara ta de lungt. sedan när vi kommer ut från piren kommer Qpark och kör rakt in i mig så att min polare också krockar då blir vi så klart arga och frågar vad dom håller på med .då svarar dom med att vi inte kan köra och att dom ska sätta en böter på oss båda och då fråga sätter vi varför dom ska göra de när de va dom som krocka in i oss. dom svarar med att vi är dumma i huvet och att vi ska ta ansvar över oss själva. och de tycker jag är fel så jag slår till en i Qpark. och då tar han upp ett basebollträ och slår till mig tre gånger. då blir min polare arg och slår till han som slår mig och då kommer den andra Qpark in och slår han och då blir de bara ett slagsmål. sedan åker Qpark iväg in mot piren och jag och min polare följer efter på varsin sida va Qpark då kör han in i oss båda och skriken vad gör vi och de tycker jag är konstigt med tanke på vad dom har gjort sedan åker jag iväg och ställer mig under ett tak vid piren för att jag ska gå iväg på toa. och då kommer min lillebror och kör in i Qpark. jag har mina hörlurar på mig så jag hör allt som händer och då börjar och skrika förlåt och och att jag har ont i ryggen. sedan va de inget mer med . men sen kommer Qpark igen och kör på mig för femte gången och då blir jag arg och säger att om dom kör in i mig en gång till får dom ett skott i pannan men dom lyssnar såklart inte och då gör jag de jag ångrar och skjuter han i benet . vilket jag ångrar stort .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va inte en felaktig ban för att jag gjorde fel för att jag sköt en människa i benet på almen plats för att han slog mig med ett basebollträ och körde in i min bil 5 eller 6 gånger. men jag har lärt mig av mina misstag och det kommer inte hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för lall tidigare och det har jag tagit på största alvar och då har jag tillexempel lärt mig att inte lalla runt på piren och då när jag blev bannad läste jag alla regler igen tio gånger för att något liknande inte skulle hända igen. så av den bannen tog jag stor lärdom av. och även de kommer inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat lämnat platsen efter att dom satte en p bot på min bil och efter dom slog mig och min polare med ett basebollträ. jag hade också kunnat hålla min ilska inne för mig själv och inte skjutit han i benet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. jag har lärt mig att inte skjuta en människa på almen plats hur en arg man blir och vad en han gör ska man aldrig skjuta någon .

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka