Nekad pellepaltnacke23 | Ban överklagan - William07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pellepaltnacke23

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199416649088/

Ditt Hex-ID: 110000156CEA580

Vad är din discord tagg? NoEi23#5636

Vem var det som bannade dig? William07

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad 2 dagar för powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dom bannade mig för att jag och min polare åkte i hans bil och han flög in i massa saker (det va han som körde) jag satt bara brevid han och skrek att han skulle sakta ner.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare va på väg till piren med hans bil. sedan börjar han köra fort helt plötsligt och då börjar han åka in i massa saker och han hoppade också med bilen och då började och skrika att han skulle sakta ner. och då helt plötsligt blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser att de var en felaktig ban eftersom att de var jag som blev bannad när jag satt brevid och inte visste vad som hände. men jag kan föstår att de kan anses som powergaming för att vi flög in i massa saker. men jag ser inte varför jag blev bannad i detta fall.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång blev jag bannad för lal vid piren de var ett bråk som eskalerade. den bannen set jag väldigt allvarligt på idag då lärde jag mig att inte lalla runt för att få en dålig rp. en annan gång blev jag bannad för looting som var ett misstag förr att jag trodde jag lotade min vän men de visade sig att de inte va en vän till mig. av den bannen har jag lärt mig att aldrig loota någon och verkligen inte på öppen plats

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? de jag hade kunnat göra annorlunda var att inte åkan med folk (min polare i detta fall) som inte kör bil lagligt i trafiken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte åka med folk som inte kan köra bil. och kanske rpeat änu mer en va jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Bara för han kör bilen betyder det inte att du inte ska rpa på skador. Lär dig använda /me

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka