Accepterad Pelikanjaveln | Medlem ansökning [karim]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pelikanjaveln

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? itzangrysuger

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sami Garcia. Han är född och uppvuxen i göteborg. Som barn så hade alltid Sami mycket vänner, Han har bra föräldrar och bor på ett bra ställe. Samis bästa kompis däremot har motsatsen, Han bor i ett fattigt område med dåliga föräldrar och dåliga förebilder, Sami och hans kompis var alltid med varandra, Dom gick till skolan tillsammans och var med varandra efter skolan. Sami började märka att hans kompis hade ovanligt mycket pengar hela tiden, Så en dag så frågade Sami sin kompis vart han fått alla pengar ifrån, Då berättade han att han höll på med kriminalitet, Sami blev väldigt ledsen och orolig för sin kompis och försökte dra ut honom från det livet. En dag så svarade inte Samis kompis i telefonen när dom skulle mötas upp innan skolan, Han kom inte på hela dagen, Senare fick Sami höra att hans bästa kompis blivit ihjälskjuten, Han blev otroligt ledsen. Sami fick då en tanke om att försöka förhindra brott, Ända sedan dess har Sami varit 100% säker på att han vill bli polis. Därför flyttade han till Unive då han hört att det finns en perfekt poliskår där som han gärna skulle vilja vara dels i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med långdragen rolig rp som många kommer kunna vara med i. Jag strävar efter förlänga scenarion som man kan följa upp till med alla olika sorters rp, Jag kommer försöka göra allt jag kan för att nå så hög rp nivå som möjligt vid alla tillfällen. Jag strävar i högsta hugg efter realistisk och roligt rollspel och kommer göra allt för att det ska bli som roligast! Det är viktigt att tänka på att alla ska kunna ha en rolig stund under rpn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om du kan göra ett scenarion bättre genom att förlora det så ska du ta den chansen, då det är viktigt på att tanka att allt inte handlar om dig. Så om du får den chansen så TA DEN!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. RDM = Du dödar någon annan spelare helt utan anledning. Metagaming = Du tar information från ooc och använder den ingame. Fearp = Du värnar inte om ditt liv. Powergaming = Du t.ex kör in i en vägg i 200 och flyger ut genom fönstret och du bara springer därifrån utan att ha "ont".

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tusentals timmars erfarenhet inom rp på många olika servrar blandannat den här.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack. MVH

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka