Ej Antagen peejuiceee | Chef-jobb ansökan [Falck]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pewpew

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
87
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Falck (Chef)

Vad heter du i verkligheten? Jag heter William i verkligheten.

Vad är ditt användarnamn på discord? pewpew6895

Ange ditt födelsedatum: 21 November 2012

När fick du medlemskap på Unive? Jag fick medlemskap i Unive för ungefär 3 månader sen.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Hur tidigare erfarenheter kan hjälpa mig är att, jag själv har varit chef över Aimo Park tidigare, så jag har fattat lite principen hur det är att vara chef över något. Men nu också är det Falck och det är ju en större sak och skulle tro lite större ansvar eftersom det är kändare, än att vara chef över Aimo Park. Dessutom har jag innan tidigare jobbat på Mekonomen, så jag fattar hur man lagar bilar, samt servar. Kommer också bidra de som blir anställda en god träning hur man både bemöter, servar bilar samt lagar bilar, på ett snällt sätt och samtidigt så de också lär sig!

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer kring detta jobbet är att kunna få personer mkt i tjänst för lite klagomål från twitter IG att personerna som jobbar på Falck inte är i tjänst eller inte är där för att laga bilar. Annars är mina planer att kunna ha det kul, se till hur personer jobbar/anställa personer när vi söker och mer!

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet OM jag blir chef över Falck kommer se väldigt stor ut. Beror också på hur mycket de som är anställda och så, hjälper till och jobbar. Annars kommer den se stor ut, och ha stor koll hur de jobbar, och om vi behöver anställa.

Har du läst våra grundregler? Ja

För det första är det bra att du har tidigare erfarenhet som chef, både på Aimo Park och Mekonomen. Det visar att du har viss kunskap om ledarskap och praktiska arbetsuppgifter, vilket är positivt.

Samtidigt finns det flera saker som kan förbättras:

1. Ålder och mognad
    • Du är född 2012, vilket gör dig väldigt ung för en chefsposition på servern. Det kan göra att folk ifrågasätter din mognad och förmåga att ta ansvar i stressiga situationer. Du kan stärka ansökan genom att visa extra reflektion, ansvarstagande och hur du hanterar konflikter professionellt.
  2. Språk och struktur
    • Texten är ibland rörig och innehåller långa meningar som är svåra att följa.
    • Exempelvis:

“Kommer också bidra de som blir anställda en god träning hur man både bemöter, servar bilar samt lagar bilar, på ett snällt sätt och samtidigt så de också lär sig!”
      Här skulle det bli tydligare om du delar upp det i kortare meningar och punktar konkreta arbetsuppgifter.
  3. Framtidsplaner
    • Du nämner att du vill ha folk i tjänst för att minska klagomål, vilket är bra, men planen är ganska ytlig och allmän.
    • Det blir starkare om du konkretiserar hur du tänker kontrollera personalen, ge instruktioner och säkerställa att alla följer reglerna.
  4. Aktivitet och ansvar
    • Du skriver att din aktivitet kommer vara stor, men menar att det beror på hur mycket de anställda hjälper till. Det kan låta lite osäkert.
    • Det är bättre att visa tydligt att du själv kommer vara konsekvent aktiv, oavsett hur andra presterar.
  5. Professionellt språk
    • Vissa delar, som “och mer!” eller “ha kul”, ger intrycket att fokus ligger på nöje snarare än ansvar.
    • Som chef är det viktigt att visa att du prioriterar struktur, ansvar och professionalism framför bara att ha kul.

För det första är det bra att du har tidigare erfarenhet som chef, både på Aimo Park och Mekonomen. Det visar att du har viss kunskap om ledarskap och praktiska arbetsuppgifter, vilket är positivt.

Samtidigt finns det flera saker som kan förbättras:

1. Ålder och mognad
    • Du är född 2012, vilket gör dig väldigt ung för en chefsposition på servern. Det kan göra att folk ifrågasätter din mognad och förmåga att ta ansvar i stressiga situationer. Du kan stärka ansökan genom att visa extra reflektion, ansvarstagande och hur du hanterar konflikter professionellt.
  2. Språk och struktur
    • Texten är ibland rörig och innehåller långa meningar som är svåra att följa.
    • Exempelvis:
  3. Framtidsplaner
    • Du nämner att du vill ha folk i tjänst för att minska klagomål, vilket är bra, men planen är ganska ytlig och allmän.
    • Det blir starkare om du konkretiserar hur du tänker kontrollera personalen, ge instruktioner och säkerställa att alla följer reglerna.
  4. Aktivitet och ansvar
    • Du skriver att din aktivitet kommer vara stor, men menar att det beror på hur mycket de anställda hjälper till. Det kan låta lite osäkert.
    • Det är bättre att visa tydligt att du själv kommer vara konsekvent aktiv, oavsett hur andra presterar.
  5. Professionellt språk
    • Vissa delar, som “och mer!” eller “ha kul”, ger intrycket att fokus ligger på nöje snarare än ansvar.
    • Som chef är det viktigt att visa att du prioriterar struktur, ansvar och professionalism framför bara att ha kul.
jahå inte alls chatgpt på de, men aa bara dina åsikter!

Vidare till intervju!

Du har 48h att ta din intervju, annars nekas den automatiskt

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka