- Meddelanden
- 619
- Reaction score
- 44
Användarnamn: PEDRO
Länk till din steam profil: zantout.z09
Vad är din discord tagg? omarzantout#0284
Var är du avstängd? FiveM Servern
Vad är du bannad för? råka rdma
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. att jag körde fort och sen stog någon på vägen sen när han tog vapen brevid mig sen gick jag ut ur bilen och sprang sen kom 4 killar och sen gick jag in i bilen och åkte sen fick jag ban men innan sa jag om någon jobbar på vianor sen sa han nej sen kom en med mercha och stängde vägen så jag inte kan gå sen sprang jag därifrån jag vet att det är fearrp men jag ville inte bli scammad
Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja för combaglogg
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att aldrig köra fort
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig fearrp att aldrig rdm och att inte göra fort
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: zantout.z09
Vad är din discord tagg? omarzantout#0284
Var är du avstängd? FiveM Servern
Vad är du bannad för? råka rdma
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. att jag körde fort och sen stog någon på vägen sen när han tog vapen brevid mig sen gick jag ut ur bilen och sprang sen kom 4 killar och sen gick jag in i bilen och åkte sen fick jag ban men innan sa jag om någon jobbar på vianor sen sa han nej sen kom en med mercha och stängde vägen så jag inte kan gå sen sprang jag därifrån jag vet att det är fearrp men jag ville inte bli scammad
Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja för combaglogg
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att aldrig köra fort
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig fearrp att aldrig rdm och att inte göra fort
Har du läst våra regler? Ja