- Meddelanden
- 619
- Reaction score
- 44
Användarnamn: PEDRO
Länk till din steam profil: zantout.z09
Vad är din discord tagg? omarzantout
Var är du avstängd? FiveM Servern
Vad är du bannad för? rdm
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle köpa en bil sen gick jag till bilfirman för att köpa en bil sen var någon där jag fråga han er du en bilförsäljare han sa nej sen sa jag ok jag sa sen vet du om någon jobbar nu han sa nej sen skulle han gå sen fråga jag han innan han gick er du en gud han sa nej så sen skulle jag gå han stoppa vägen satt jag inte kan backa sen gick jag ur bilen sen sa jag flytta din bil han sa varför jag sa för att jag ska gå sen sparka jag hans bil sen råka jag slå han jag sa till han akta dig han sa nej sen råka jag slå han sen banna han mig
Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. rdm och combaglogging
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte sparka hans bil
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte sparka någons bil
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: zantout.z09
Vad är din discord tagg? omarzantout
Var är du avstängd? FiveM Servern
Vad är du bannad för? rdm
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle köpa en bil sen gick jag till bilfirman för att köpa en bil sen var någon där jag fråga han er du en bilförsäljare han sa nej sen sa jag ok jag sa sen vet du om någon jobbar nu han sa nej sen skulle han gå sen fråga jag han innan han gick er du en gud han sa nej så sen skulle jag gå han stoppa vägen satt jag inte kan backa sen gick jag ur bilen sen sa jag flytta din bil han sa varför jag sa för att jag ska gå sen sparka jag hans bil sen råka jag slå han jag sa till han akta dig han sa nej sen råka jag slå han sen banna han mig
Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. rdm och combaglogging
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte sparka hans bil
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte sparka någons bil
Har du läst våra regler? Ja