Nekad moberg2 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

moberg2

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198769819505/

Ditt Hex-ID: steam:11000013040cf71

Vad är din discord tagg? moberg

Vem var det som bannade dig? bubblegum och rån dcn

Bild på banmeddelande: F4FF3F3B-CD5C-41E9-9F97-17D11D64BD41.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (detta var inte jag så snälla läs) jag var ingame och tänkte börja här igen och då så träffa jag en grabb ig och då så sa han att vi skulle till cayo periko och då åkte jag ditt med han och då började det komma fram bilar och då sa han att jag skulle få vapen och då tänkte jag okej och att det var lite coolt men då startar bg ett samtal med mig och då förklarar jag men då blev jag med bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja som sagt jag gick in för att spela unive och då kom en grab ig och fråga om jag ville med i hans bil och då hängde jag med sen sa han typ kolla här och sen så blev jag i ett samtal med bg och då sen så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den är felaktig jag var ingame och då så träffa jag en grabb och han börja spawna in bilar och jag trodde han var staff sen får jag ett samtal och blir anklagad och bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. . c-logg typ och det blev jag unbbanad för och ångrar det som fan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte hittat någon grabb och hängt med han i hans bil så skulle detta aldrig hänt och jag hade erkänt att det var jag och det lovar jag

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte lita på random grabbar som åker ut på cayo

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka