Nekad PaxzDev | Medlem ansökning [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PaxzDev

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius

Vad är ditt discord namn? Paxz#2935

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Oliver Johnsson är en ambitiös ung man som alltid strävar efter att uppnå sina mål. Han är självsäker och har lätt för att anpassa sig till nya situationer och människor. Oliver har en passion för fotboll och är en duktig spelare som ofta deltar i lokala turneringar och evenemang. Han har även nyligen startat en Twitch-kanal där han streamar sina spel och underhåller sina följare.

Oliver är en erfaren rollspelare och har tidigare spelat på andra RP-servrar. Han trivs med att skapa unika karaktärer och interagera med andra spelare för att skapa en dynamisk och engagerande rollspelsmiljö. Han är övertygad om att han kan bidra till en positiv och realistisk rollspelsgemenskap på Unive.

Oliver är en social person som gärna umgås med andra och hjälper till när han kan. Han är respektfull mot andra spelare och följer alltid serverns regler. Han är redo att engagera sig fullt ut i Unives rollspelsmiljö och ser fram emot att skapa nya spännande historier och upplevelser tillsammans med andra spelare på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som en erfaren rollspelare tror jag att jag kan bidra med en positiv och realistisk inställning till rollspelsgemenskapen på servern. Jag kommer att skapa en unik karaktär med en intressant bakgrundshistoria som kommer att interagera med andra spelare på ett engagerande och trovärdigt sätt.

Jag har en förmåga att anpassa mig till nya situationer och människor, och jag kommer att sträva efter att bidra till en varierad och dynamisk rollspelsmiljö på servern. Jag kommer att vara en social och hjälpsam medlem av samhället och kommer att följa alla serverregler för att skapa en respektfull och trevlig upplevelse för alla spelare.

Jag tror att jag kommer att vara en tillgång för Unive-gemenskapen genom att bidra med en positiv attityd, kreativitet och engagemang för att skapa en spännande och realistisk rollspelsmiljö.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man som rollspelare prioriterar att skapa en intressant och realistisk upplevelse för alla spelare i situationen, även om det innebär att ens egen karaktär eller grupp inte vinner eller uppnår sina mål.

Detta kan innebära att man till exempel tillåter en annan karaktär eller grupp att vinna i en konflikt eller att man låter en NPC (icke-spelbar karaktär) göra något som går emot ens egna intressen eller mål.

Att spela för motpartens vinst kräver en hög grad av samarbete och kommunikation mellan rollspelarna för att skapa en balanserad och trovärdig rollspelsmiljö. Det kan också bidra till en ökad spänning och dramatik i rollspelsberättelsen genom att skapa oväntade plot twists och konflikter.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på en twitch livestream och blev snabbt intresserad!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka