Pavle007 | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pavle007

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? Pavle007

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 6-8h per dag

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? samma.

Hur ofta kommer du vara inne? samma.

Hur många timmar har du på FiveM? samma.

Vad heter du? Pavle Vagic

Hur gammal är du? 21

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag vill bli anställd på Securitas för att jag känner att Securitas är ett bra jobb för mig då jag drömmer om att bli polis och då är Securitas en bra väg in i säkerhetsbranschen jag vill även att Securitas ska ha ett gott rykte vilket jag kommer göra allt i min makt för de ska bibehålla jag är lugn sansad kille med lite för många slängar av humor men jag kan bli arg om någon gör något riktigt dumt.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? Jag tycker ni ska anställa mig för jag är en go glad grabb med seriös och bra rp jag har jobbat som Securitas innan men även polis detta gör att jag har fördelar inom yrket att jag vet hur många situationer osv fungerar

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har jobbat som polis och Securitas i en annan server

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Jag ska inte spamma radion inte skrika i den utan använda radion som ett verktyg och inte en leksak jag ska inte tjabba med mina kollegor om england italien matchen i em i min radio utan bara hålla jobbrelaterade grejer i den

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? En "Bra vakt" finns inte däremot finns det bra personligheter som passar till yrket en bra Securitas vakt ställer alltid upp för sitt team är glad att komma till jobbet för att lösa kommande situationer te.x batong kan man dra upp om det är stökigt runt om kring en för att vara redo medans tazer är mer i akuta nödfall om jag ser en kille med kniv springa mot mig på 50 meter så drar jag upp tazern däremot så ska vi försöka använda så lite våld så möjligt genom att hitta andra lösningar

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Jag ingriper inte jag tillkallar polis och uppmärksammar personen som utför "rånet" att jag är här och den kommer inte härifrån enkelt skulle det vara så att jag är där med en kollega hade jag tillkallat polis direkt men även då försökt att prata med personen och se vad man kan göra

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag ingriper inte jag tillkallar polis och uppmärksammar personen som utför "rånet" att jag är här och den kommer inte härifrån enkelt skulle det vara så att jag är där med en kollega hade jag tillkallat polis direkt men även då försökt att prata med personen och se vad man kan göra

Har du några andra frågor? Nej, hoppas jag får jobbet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka