Accepterad Pavle007 | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pavle007

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199073272837/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pavle

Vad är ditt discord namn? Pavle007

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Pavle föds och växer upp i Malmö . Han bor med sina två föräldrar och en lillebror. Hans uppväxt är inte den bästa, hans pappa dricker ofta och med båda föräldrar med dålig ekonomi så får han inte så ofta lätt. Han blir slagen hemma och det utgår till att han börjar mobba andra barn i grundskolan. Efter flera samtal med rektor och lärare så kopplas SOC in i bilden. SOC bedömer att Pavle och hans lillebror får flytta till en fosterfamilj, som de gör. Både han och hans lillebror får flytta tillsammans till fosterfamiljen. Fosterfamiljen tar väl hand om de två pojkarna men Pavle vill flytta hem och gör all makt han kan till det. Han är numera stökigare än på sin tidigare skola, så efter 2 månader flyttas han till en annan fosterfamilj. Det har nu gått 14 år sen Pavle flyttade från sina föräldrar och han är nu 22år gammal. Han har sedan länge varit små kriminell som b.l.a kiosker, stulit cyklar. Men allting vänder när polisen tar honom. Han får ett år i fängelse men sitter bara i 6 månader. Under den tiden har han funderat på vad han vill med sitt liv och bestämmer sig för att flytta till den här staden och försöka vända på livet. Men med ingen tidigare erfarenhet eller utbildning så vet han inte hur det kommer sluta.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer att bidra med god ton och roligt spelande. Jag kommer hjälpa folk och hålla en god ton för att alla spelare ska kunna ha så roligt som möjligt. Jag kan också hjälpa med olika servicejobb om det behövs och jag är alltid tillgänglig ifall någon spelare behövder hjälp med t.ex. pengar eller tjänster.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Därför det öppnar bättre och fler möjligheter för både utveckla men också utföra mitt rp. Man har även mer möjligheter när man är whitelist. Jag är ny till GTA RP och vart rekommenderad just denna server av alla mina vänner, har sett flera streams och videos på denna server och ni verkar vara ett fantastiskt gäng och jag hoppas att jag kan bidra till många skratt och minnen.

Hur hittade du Unive? Genom FiveM och kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att utvecklas så mycket som möjligt inom mina kunskaper om roleplay och att ha så roligt som möjligt. Mitt mål är också att rollspelet ska bli roligt för alla samt att alla ska få vara med.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill kunna bidra men utveckling och seriöst rp. Och att hitta en bra gemenskap. Jag vill även göra så att andra spelare hittar en motivation och spela på Unive och ha kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelar inte på någon annan svensk server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka