Nekad PatrikTheStar | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PatrikTheStar

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199520075278/

Ditt Hex-ID: 11000015cf8ce0e

Vad är din discord tagg? PatrikTheStar9443

Vem var det som bannade dig? Shunomannen

Bild på banmeddelande: IMG_1923.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har fått se klippet och förstår exakt varför staffen bannade mig då han fullspeccade min vän när jag la spawnmenu och så kom jag tillbaka med en splitterny bil vilket inte är så realistiskt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad rätt så lång tid efter händelsen men blev bannad i ett senario på väg till min bil när jag skulle fly från plattsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker bannen är giltig då jag faktiskt gjorde fel och ber om ursäkt för det. Jag har alltid sätt folk göra det sen till och med december 2021 och det har alldrig kommit konsekvenser för det. Därför var det inga problem för mig att göra det då jag tyckte det var naturligt/en sak alla gör. Men som sagt jag vet att jag gjorde fel och ber om ursäkt för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 17 gånger innan då många var felaktiga och de flesta har varit svbans. Varav riktiga bans så har jag blivit bannad kanske 4 gånger men mins bara två av dem vilket va.
1. När jag hade kört på servern i 1 dag typ för 2 år sen och blev bannad för lall då jag var ny.
2. Sunt förnuft då jag gick och sköt mot ett gäng ensam och blev girig och stack där ifrån mycket senare än jag borde gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle gått hem och inte varit lat. Jag ångrar mig väldigt mycket och blir sur när jag tänker att jag bara hade kunnat gå hem så hade jag inte blivit bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig att jag alltid ska rpa mig fram till allt även fast det är att hämta en bil hemifrån eller att komma till torget från groove street när min bil gått sönder.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka