Nekad Patrik_ | Ansök till whitelist ansvarig [Sebbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Patrik

Icke Medlem
Meddelanden
352
Reaction score
16
Användarnamn: Patrik_

Vad är ditt namn i verkligheten? Patrik

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? Patrik_#8565

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer kolla ansökningarna så ofta som möjligt, asså de kan va mellan när jag vaknar och när jag går och lägger mig och de brukar va mellan 9-12 (Tar någon paus mellan). Och sen har jag två skärmar så kommer ju kunna se om de kommer någon ny ansökning som ska kollas på.

Hur aktiv är du i discorden? Jag skriver inte så mycket men jag har alltid discord uppe på min andra skärm ifall någon skulle tagga mig i någon discord kanal eller skriver till mig. Men jag har börjar skriva mer och mer för jag känner mig mer välkommen för varje dag jag är här inne.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag skulle vilja bli whitelist ansvarig för jag tycker de är kul att vara de och att de är kul att läsa vad folk har för fantasi om hur just deras personlighet kommer vara ingame. Och sen vill jag bli whitelist ansvarig för att kunna underlätta arbetet för staffs så de kan tänka på andra saker och göra just deras sak.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag ska bli whitelist ansvarig för jag är ofta inne i forumet, och jag kan oftast svara på pm i discord fast jag inte sitter vid datorn så kan jag svara på telefon om jag är ute någon stans. Och jag kommer svara på alla pm om folk som vill att jag ska kolla på ansökningar. Och sist när jag läser genom whitelist ansökningar så kan jag ge tips från mina erfarenheter vad man kan tillägga på inlägget.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka