Accepterad pashh1x | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

pashh1x

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Varför inte

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Raven Octane och han är född 2006

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva han som en väldigt snäll person som gillar att hitta nya vänner och är aldrig uttråkad. Han har alltid något att göra och är alltid igång.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Redan vid ung ålder hade Raven mycket problem! Hans pappa övergav honom när han var bara 2 år för att åka att kriga i hemlandet medans mamman tog med Raven till Unive för att skapa ett nytt liv här. Ravens mamma hade det svårt som enstående mamma och fick aldrig något jobb och de var väldigt fattiga! Raven kände att han behövde göra någonting åt detta. Så han började hänga med fel personer och göra fel saker för att kunna få ihop snabba enkla pengar. Han började sälja droger och göra rån på folk för att kunna sälja deras ägodelar för att få lite pengar för det. Ravens framtida planer är att gå med i ett gäng och kunna bli väldigt högt uppsatt där, så att han kan få bra med pengar så han kan hjälpa sin mamma. Ravens dröm har också alltid vart att ha en fet bil, samt silver och guld smycken runt halsen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt seriös och rolig RP! Jag kommer bidra till att alla scenarion ska bli bättre och så att alla i ett scenario har det roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda ska ha roligt i scenariot. Som tex Ifall jag blir jagad av polisen, sen pittar dom mig och tar mig då kanske det inte är så roligt ifall jag skulle skjuta dom för att dom ska ta mig. Det måste bli roligt från båda sidorna i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot en regel en gång. Jag gick och var uppkäftig och sa dryga saker till folk på sjukan och då fick jag en ban i 1 vecka. Och då lärde jag mig att man kanske inte ska vara så uppkäftig och dryg mot allt och alla eftersom att det är drygt, dålig rp, och bara allmänt fel. Jag kommer abslout inte göra detta igen då jag vet vad som kommer hända!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM= Random Deathmatch det innebär att man dödar någon utan någon anledning. VDM= Vehicle Deathmatch det är när man använder sitt fordon som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget särskilt.

Tillbaka