Accepterad pashh1x | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pashh1x

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Pashh1x

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Raven Octane och är född 2006

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Aldrig utråkad, rolig, och snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Raven är född i irak men är tvungen att fly till sverige redan vid 3 års åldern eftersom det är krig i hemlandet. Pappan lämnar honom redan vid 6 års åldern och då blir mamman själv. Mamman har väldigt tufft med ekonomin och behöver jobba dubbla jobb för att sin son ska ha ett tak över huvudet och kunna få mat. RAven vill hjälpa sin mamma genom att tjäna snabba enkla pengar men börjar hänga med fel personer. Han börjar sälja droger för att få in stora summor pengar fast på ett enkelt sätt. Ravens framtids planer är att köpa ett fint hus till sig själv och till sin mamma, samt köpa snygga bilar, kedjor, klädes plagg och sånt. Raven har också haft en dröm om att få en fru och barn. Raven vill ha en kille som han kommer försöka göra allt för att han ska bli fotbolls proffs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt seriös och rolig RP! Jag kommer bidra till att alla scenarion ska bli bättre och så att alla i ett scenario har det roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda ska ha roligt i scenariot. Som tex Ifall jag blir jagad av polisen, sen pittar dom mig och tar mig då kanske det inte är så roligt ifall jag skulle skjuta dom för att dom ska ta mig. Det måste bli roligt från båda sidorna i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit emot reglerna innan. Jag var väldigt uppkäftig mot folk för ingen anledning som är ganska drygt och dåligt rp:ande utav mig. Jag lärde mig att det blir ganska tråkigt för dom andra som jag är otrevlig emot och att det bara är allmänt fel. Jag lärde mig att bete mig mer inom rpn.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM= vehicle deathmatch det innebär att man använde sig utav ett fordon som vapen för att döda folk. RDM= Random deathmatch= det innebär att man dödar någon utan någon backgrund till det alltså ingen anledning till det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka