Accepterad parneus | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

parneus

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199542143570/

Ditt Hex-ID: steam:11000015e498a52

Vad är din discord tagg? parneus

Vem var det som bannade dig? TORO521 banna mig sedan banna Faygooz om mig vet inte varför men det är dom som banade mig.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-05 133932.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte valde att använda /sme /me när jag laga min bill som gick sönder så jag gjorde det regelbrottet som jag inte skulle ha gjoert om jag bara använda /me eller /sme när jag laga min bill som jag brukar göra men nu tänkte jag inte på det så då för jag srå mitt kast för att jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på väg ner till gs och skulle gå in på balck market och sedan när min bill gick sönder så stanna jag och lagga den och sedan hoppa jag ut och laga den och sedan forsatte jag ner till gs och sedan åkte jag till vårt gäng hus och skulle hämta en ny bill för jag hade en av dom sämmre bilarna i gäng och körde i då och då blev jag bannad i 2 dagarr

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det är ingen fel aktig bgan för att jag gjorde ett regel bort och det står jag för att jag gjorde men jag tycker att det är lite tråkigt för jag ska åka brott i en vecka så jag kommer inte kunna rpa så mycket så skulle vilja kunna rp dom sista två dagarna innan jag åker bort i en vecka

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivt bannad två gånger innan och en pärmanetnt ban för att jag hade en medlem roll på en server som jag inte vista att jag hade och sedan en ban som var mild Power gaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att jag skulel ha använd /me och /sme när jag laga min bill i stället för att inte använda /me och /sme när jag laga min bil

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att jag ska alltid rpaa mwed /me och /sme när jag laggar bilar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka