Inaktuell ParabolAntenna | Ban Överklagan [The Don]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ParabolAntenna

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198204891951/

Ditt Hex-ID: 11000010e94b32f

Vad är din discord tagg? ParabolAntenna#9609

Vem var det som bannade dig? The Don

Hur lång tid var din ban? 7 dagar och 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ddd.JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Spelmässig korruption på fivem servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De visar upp en video där någon kör över någon som inte ens jag som gör det. Min karaktär ser inte ens likadan ut som jag spelar med. Jag har monclearjacka och skallig med glasögon.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har ej kört över någon. De visar en fake video. Jag är inte personen. Något har gått snett.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja failrp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om det var jag som spelade så skulle jag inte kört över någon. Jag har 1300 timmar på Fivem och har lång erfarenhet av RP då jag även spelat RP på ARMA 3 osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? VDM Står för Vehicle Death Match. Vilket innebär att man ej för använda sitt fordon i våldsammanhang. Speciellt utan anledning.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Har inte hetat Pepe på steam. har bevis. The Don har skickat en falsk video för att bara få mig bannad där en person heter Pepe på steam kör över folk. Jag har aldrig hetat pepe och har aldrig VDMat.aaaa.JPG

Senast ändrad:
Skitförvirrad varför The Don vill få mig bannad? Man ser tydligt att personen på videon heter pepe dvs inte samma nickname som migdddd.JPG

Senast ändrad:
Jag skrev IDet som var i klippet, det kan vara så att du ändra ditt namn.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka