Nekad ParabolAntenna | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ParabolAntenna

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198204891951/

Ditt Hex-ID: steam:11000010e94b32f

Vad är din discord tagg? kodakwhite69

Vem var det som bannade dig? B1ush

Bild på banmeddelande: BANNADFIVEMUNIVE.JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tror att han var salty att jag lyckades klara mig från att bli ihjälslagen och att securitas slog ner alla andra utom mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppade in i en tonad bil senare skrek en grabb hoppa ur. Jag hoppade ur och han hoppade sen ur och började slå mig och sa till mig att aldrig hoppa in i hans bil. Senare kommer en Securitas in på parkeringen som försöker slå ner mig i parkeringen med batongen han missar allt och alla och råkar knocka 2 personer som står nära mig. Jag springer iväg till hans Securitas bil och tar den och kör iväg 500 meter sen dumpar jag den och blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban, Jag slog ner endast en grabb och det var självförsvar då han började boxa mig fleratalet gånger på parkeringen för att jag hoppa in i hans bil. Jag lallade inte jag försökte bara hitta någon som kunde skjutsa mig då jag inte har en bil. Jag slog endast 1 person securitas slog ner cirka 2 personer då han missade slagen och råkade locka på andra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har fått 1 timmes bans tidigare som totalt varit felaktiga och jag överklagat men tiden har runnit ur istället.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag lallade INTE!! Jag använde micen i cirka 10 sek då sa jag där får du när du börjar slå mig, Jag gjorde endast självförsvar. Jag spawnade nyss i sjukhuset och var inte sugen på att dö igen. Jag snodde securitas bil för att jag körde iväg för att securitas knockade 2 personer med batongen och jag var låg på HP och var rädd att dö. Så jag tog hans bil och körde iväg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag ville endast försvara mig. Jag lallade INTE!! JAG FÖRSÖKTE ENDAST UNDKOMMA SITUATIONEN!! Jag ville inte bli slagen det handlar om att värna om sitt liv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka