Nekad Liam Fransson | Medlem ansökning [Samme] [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam Fransson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Fransson

Vad är ditt discord namn? fredrik_olsson2011_82892

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lukaz, Andersson, 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, rolig, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter Lukaz och är 25 år gammal han hade en riktigt jobbig uppväxt med jobbiga relationer i familjen så som en pappa är alcholist. Luzas har ett stort intresse av polisen för han har träffat dom mycket och dom har kommit hem till honom när lucaz blev misshandlad av sin pappa när han var 12 och det var då han fick ett dröm jobb som polis för han vill hjälpa folk och rädda folks liv. Hans mamma jobbade på ett sis hem som städerska och hon dog av ett hjärtstop och försvan när lukaz var 14 år gammal. Han ska bli en polis som är en av stadens populäraste och trevligaste polis är målet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag gör vad jag kan och om jag ser något som inte är elgit regelvärket så hojtar jag på en staff och ger ärendet till en staff medlem. Jag gör en så bra rp som möjligt jag gör allt jag kan för att andra ska trivas som medlemar och ha en bra rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst ofta att agera på ett sätt som gynnar eller stödjer den andra spelarens mål eller intressen i en viss situation, även om du kanske inte vinner själv. Det handlar om att skapa en mer dynamisk och engagerande upplevelse där du samarbetar med eller tillåter motparten att uppnå sina mål för att utveckla berättelsen och relationerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej tack.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM = random deathmatch det innebär döda eller skada personer utan en anledning. Copbait = att du exempel försöker få polisens uppmarksamshet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack.

Senast ändrad:
Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord.

Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka