Nekad Pappaelliot | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleskutt7k

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wexq20/

Ditt Hex-ID: 11000014ca3f3ed

Vad är din discord tagg? lilleskutt #5638

Vem var det som bannade dig? nippel

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230302_204342.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja jag och min pappa ingame vi prata lite halv ooc de va int meningen vi prata om att jag vet hur hon ser ut och sen pratat vi om omegel som int va mening men jag förstår att ni bannar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hadde kommit ingame precis sen gick jag till piren och träffa ngra vänner sen hadde vi kul på piren sen kom min pappa ingame så börja jag och min pappa ingame pratat o sånt sen åkte vi till trygg hansa på vägen dit prata vi om min nya import sern kom vi fram till trygg hansa sen tog jag ut min import sen rpa jag på att jag hadde enlapp där de stog byter denna import sen kalla min pappa på mig sen börja han prata om mailen så jag börja ochså prata om mailen sen gick vi till trygg i gen och så börja vi prata om omegel o vi sa jag har sett hon på omegel o jag va inne på omegel i dag sen sluta vi prata om det sen åkte vi till trygg hansa på vägen dit prata vi med tasrzan om importer å sånt sen när vi kom till trygg hansa var det 7-10 pers där så vi börja prata om importer alla som var där o så sen fråga jag folk om nån vill byta import o sen kolla jag på lite importer å börjar fråga lite saker om importer sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va jag som gorde felet jag står för de upp till 100% FÖRLÅT kommer alldrig göra om det i gen jag lovar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min tigigare ban va att jag slog en kille på piren så blev jag bannad i 1 timme och det såt jag ochså för jag gorde upp till 100%

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hadde kunnat skriva i ooc sluta prata halv ooc ist för att jag skulle ochså börja prata lite halv ooc eller så skulle jag kunnat skriva i help eller i report att detta id pratar ooceller så skulle jag bara sakt nu slutar vi prata om detta o går o kollar på importer ist o sen skulle vi börja prata om nåt annat ist för att prata lite halv ooc

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid fråga nån staff i hel eller report om man får säga det ordet ist för att börja prata om det /eller han som säger det jag skulle kunna bara igga han om jag inte e säker om man får pratat om det !

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaa det förstår jag om ni it koddkänner / har dyxleki/ har ingen bild tyvärr vet it hur man tar bilder

Du som spelare borde veta att man inte ska snacka halv ooc ingame, Det är inte en svår regel att följa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka