Nekad ABO-MISKIN | Ban Överklagan [meningen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4TTE

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tellemhomie/edit/info

Ditt Hex-ID: 110000156033155

Vad är din discord tagg? 4TTE

Vem var det som bannade dig? meningen

Bild på banmeddelande: IMG_5962.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte tog upp händerna (fick aldrig någon chans att ta upp händerna)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på trygg hansa skulle byta importer så som jag brukar göra, han snor min bil kör lite ifrån men är fortfarande i (green zone) trygg hansa området så jag springer efter och ska försöka ta tillbaka min bil men istället tar han upp en pistol och jag ser det i sista sekund men innan jag hinner stanna upp så börjar han skjuta (helt utan anledning han blir varken hotad eller nånting) jag reser mig upp igen gör ingenting så skjuter han mig i huvudet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag han inte göra någonting i situationen så jag tycket helt ärligt att det är en felaktig ban då jag blev skjuten på helt utan anledning, jag blev dödad och 12ad helt utan anledning

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit stor lärdom av mina tidigare bans, lärdomen har varit att jag aldrig har blivit bannad för samma sak 2 gånger för jag har tagit stor lärdom utav dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte sprungit efter bilen jag borde bara skitit i det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du Rpade inte på att du nyss vart träffad av 6-9 skott, Mannen med vapnet skrek antal gånger så sannolikheten att du såg han med vapnet blir ganska stor, Du ljög även i Help förfrågan efter det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka