Nekad Pappa Lars | Ban Överklagan [Deeypz}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pappa Lars

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198930657956/

Ditt Hex-ID: steam:110000139d702a4

Vad är din discord tagg? lyktstolpeluna

Vem var det som bannade dig? akam_p

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: YiLTFNj.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde runt och körde in i folk men jag såg inget för min dator är inte så bra så mitt fivem laddades inte in då körde jag rakt fram men jag såg inget då så måste jag har kört över folk utan att se det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag gick in klockan var väll runt 21 och jag tog ut min bil ur piren garaget sedan körde jag mot mekonomen jag kollade på gps för att se vart vägarna låg och jag skulle upp till palito till mina vänner för att dom hade ringt mig på telefonen. Där på motorvägen måste jag då har kört över folk inget jag märkte bara en tom bil på motorvägen som jag tyckte var lite konstigt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig för att mitt fivem inte har laddats och jag inte såg någon person, inga byggnader eller vägar såg bara några konturer. Allt var helt osynligt jag fattar att jag skulle väntat tills allt hade laddat in men det var ett stressit senario som jag behövde åka på i palito och trodde att mappen skulle laddas in på motorvägen upp till palito

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det var några för många år sedan men 1 för några månader sedan där det var en klunga med personer och jag skulle skämta med min kompis och emota med en avsugning men det stog en tjej brevid som trodde det var till henne och då fick jag bann men det var istället till min kompis som var en kille ingame.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat vänta att köra bilen tills mappen hade laddat in och det fattar jag nu efteråt att det var väligt dåligt gjort samt varje gång nu när jag kör bil kommer jag alltid att vänta tills mappen har laddats in.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid vänta in på att mappen ska ha laddats in och inte att köra iväg med bilen när mappen inte helt har laddats in.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår till 100 procent

Om du har klipp eller annat som stärker din story använd dig utav dem, annars får vi utgå från det vi har.

Tillbaka