Accepterad Papiltio | Medlem ansökning [Nilsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Papilito

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/gigantiskschlong/

Vad är ditt namn i verkligheten? Åke

Vad är ditt discord namn? papilito#9514

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fredrik Olsson och är född i Estland. Fredriks mor och far är från Sverige och pratade mestadels svenska med Fredrik under hans uppväxt. Han gjorde måttligt bra av sig i skolan och hade inga som helst problem med att skaffa vänner inom skolan. Redan vid tidig ålder blev Fredrik intresserad av fordon/racing då hans far var en rallyförare på den tiden. Vid 21 års ålder valde Fredrik att flytta till Sverige för att utforska sina rötter och veta mer om sin bakgrund. Där började han arbeta som taxichaufför och utveckla sitt intresse av fordon vidare. Nyligen har han flyttat till denna nya stad där han vill uppfylla sina drömmar. Fredrik är en lugn, sansad, ganska tystlåten och socialt kompetent man med ambitioner till att bli ambulans-chaufför då han vill använda sig av sina färdigheter som förare för att rädda liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har mycket goda kunskaper inom RP och har över 350h på FiveM totalt. Jag har tidigare spelat på unive och jobbat som säkerhetsvakt och sjukvårdare (har jag för mig). Jag jobbar hårt yrkes-mässigt och satsar alltid hårt för befodran och bättre jobb-RP. Jag kan Unives regler och kan bidra med god RP till resten av servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med välutvecklad, social och rolig RP som inspirerar fler spelare till att göra det samma vilket gör severn till en bättre plats för alla spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att scenarion inte ska spelas för personlig vinst. Under t.ex hot ska första tanken hos spelaren inte vara att man vill komma ut från scenariot och skydda sin egna karaktär, utan att spela med för att bidra med bättre RP.

Hur hittade du Unive? Jag har tidigare spelat på servern under långa perioder. Jag hittade först servern efter diskussioner med kompisar osv.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Tillbaka