Nekad papegojan | Beslut Överklagan [0alvvin0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pirateboy32

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
1
Ditt discord namn: papegojan11414

Ditt Hex-ID: steam:110000150009cd9

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim, pris ökning, ban.

Vem/vilka tog beslutet? alvvin tror jag minns ej ja va borta och va på fest timmar innan det

Varför tror du själv att beslutet togs? Tja, jag vet att jag slängde iväg en /e cop, men det va verkligen inte meningen att abusa eller göra nåt fult. Jag hade det bindat sen länge, och det blev bara reflex. För er som inte vet, /e cop är ett emote-kommando som gör att man kan ställa sig upp direkt efter att ha ramlat, vilket kan se OP ut i vissa situationer. Jag brukar lira på lallservrar där det inte spelar nån roll, så bindningen satt kvar av gammal vana. När jag hoppade in på unive glömde jag helt bort att jag hade den bindad. Grejen var att jag hade varit på fest innan och va helt väck, kände mig yr och inte riktigt med i skallen när jag loggade in. Tänkte inte ens på vad jag gjorde, allt gick typ bara på autopilot. Hade jag varit mer skärpt hade det aldrig hänt, 100%. Jag fattar att det ser skevt ut och kan tolkas som failRP eller abuse, men det var verkligen inte meningen att sabba nåns upplevelse eller få nån orättvis fördel. Jag har redan tagit bort bindningen för att det inte ska hända igen, och jag har lärt mig av detta. Hoppas ni kan se att det här inte var med mening eller nåt försök att förstöra för nån annan. Jag är här för att lira schysst och bidra till bra RP, inte att göra fula grejer. Förstår om det ser fel ut, men jag ville bara förklara min sida av det hela. Hoppas vi kan släppa det och gå vidare.

Hur är beslutet felaktigt? inte felaktigt men jag va borta som sagt för att jag va på fest innan det och jag va helt yr också kunde ej göra något, min hjärna var ej kapabel och jag va helt fkn yr så aa. Och jag hade det bindat

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachme...6a07af49ea6413f61e648f41128c39bbafd38c626422&

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka