Nekad willboww | Beslut Överklagan [0alvvin0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willboww

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Ditt discord namn: willbow0017

Ditt Hex-ID: 1100001185b02fe

Vad för typ av beslut gäller det? pban plus indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? 0alvvin0

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet att ta bort mina roller togs eftersom jag tidigare fick en permanent ban pban. Det är troligt att mina roller togs bort automatiskt i samband med bannlysningen, eftersom jag då inte längre hade tillgång till servern. Jag är inte längre pbannad. Jag antar att åtgärderna togs för att säkerställa att en bannad spelare inte längre har tillgång till serverrelaterade roller. Det kan också vara en policy att ta bort roller vid en pban för att undvika att inaktiva eller bannade spelare har kvar dem.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom min ban i första hand var för lång och för grov. Jag anser att straffet var överdrivet i förhållande till regelbrottet, vilket även bekräftas av att jag nu har blivit unbannad. Eftersom min ban blev hävd innebär det att jag nu e unbannad så har nog staffs tänkt att de varit lite grovt straff. Därför borde jag få tillbaka mina roller, precis som andra spelare som är aktiva på servern. Att neka mig mina roller trots att jag blivit unbannad känns väldigt dåligt och jag önskar verkligen att jag kan få tillbaka dem.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: 1741037670456.pngSkärmbild 2025-03-03 223146.png

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka