Nekad papegojan | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

betttoonggg421

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? vill tyvärr inte berätta

Vad heter du på discord? 1pap3gojan4211

Ange ditt födelsedatum 5 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. upp till 4-8 timmar beror på vilken dag och vad jag gör. Sen är jag ute och gör aktiviteter osv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ganska länge nu iaf. Inte jätte säker

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 8-9 bans tror jag.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften till att hålla koll på servern så att inga gör regelbrott osv. Deras uppgift är allmänt att man ska kunna hålla servern till en bättre rp nivå och dem är ett stöd till Staffsen. Dem är undantag åt staffsen och hjälper till ifall det behövs. Samt att dem som sagt ska se till så dem flesta följer alla regler och dem ska hjälpa till med att banna/kicka/revive folk osv. Alltså ifall dem har dött av ett regelbrott som någon gjort eller banna någon för något dem gjort eller kicka som varning.

Varför vill du bli servervakt på servern? Då jag är aktiv och känner om jag är nu är så här aktiv kan jag lika gärna hjälpa till med att hålla serverns regelbrott till en låg nivå och se till så allt fungerar. Alltså att jag hjälper samhället i unive och utvecklar servern lite på ett bra sätt som behövs.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man utnyttjar något och abuse är typ samma sak. T.ex. att man använder revive för mycket osv.

Nekad. Fått indragna roller under de senaste 30 dagarna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka