Nekad PantUffe | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PantUffe

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873305434/

Ditt Hex-ID: 1100001366be15a

Vad är din discord tagg? VeikZter#0040

Vem var det som bannade dig? VεИi

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? onnection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lallar ~VεИi Vidi Vici. Återstår: 4 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom bannade mig för att jag frågade en polis vad som pågick vid en brottsplats. Tror dom bannade mig för att dom tyckte det störde deras arbete, men det va enligt mig lite väl hårt att banna mig för det...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med en kille i hans bil, han skulle skjutsa mig till banken. Väl framme vid banken kliver jag ur bilen och där står en massa poliser. Jag frågar då en polis "Ursäkta, vad har hänt?" och han svarar "Det är ett pågående bankrån, var vänlig lämna platsen" då svarar jag "okej" och går genast där ifrån utan att störa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde inget fel, jag frågade bara polisen vad som på gick, för jag behövde in och göra ett ärende på banken. Men han bannade mig antagligen för att han tyckte det va störande att jag frågade. För det finns ingen annan anledning.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var med i ett slagsmål, och jag lärde mig att aldrig göra om det jag gjorde då, och sen dess har jag skött mig het och hållet och följt alla regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att inte fråga polisen vad som på gick och istället inte närmat mig platsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig mer störa polisen, vilket verkligen inte var meningen.

Snälla, snälla ta tillbaka min ban.. Jag ber, jag gjorde inget fel, jag var bara nyfiken, men nu har jag lärt mig ännu en sak till.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka