Nekad Melvin123 | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin123

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119070448/

Ditt Hex-ID: steam:11000014511f4f0

Vad är din discord tagg? 720melvin

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20251020183315.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror hedgehog ville banna mig då han trodde jag fuskade eller något, även om det inte är sant.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hedgehog drog in mig i support och ville pc checka mig, då frågade jag varför han ville pc checka mig och sa att det var lite konstigt, då sa han 'skitbra om du ska tjafsa emot bannar jag dig för fusk' och så blev jag disconnectad och bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det är en felaktig ban då han inte ens pc checkade mig, utan han bannad mig bara för fusk när jag frågade 'varför vill du pc checka mig'. Jag tycker att jag borde få en chans att bevisa att jag inte fuskar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för t.ex staff diss och fick då en permanent ban. Jag har lärt mig att inte tjafsa emot staff och istället se saker från deras perspektiv också och på så sätt vara mer förstående till deras beslut. Detta leder ju då till att man inte tjafsar emot lika mycket och då blir det en bättre upplevelse för alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lyssna direkt istället för att ifrågasätta varför jag skulle bli pc checkad eftersom detta ledde till en ban utan förvarning

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att lyssna på staffs

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka