Accepterad panthero | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

panthero

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: panthero

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197961957412/

Vad är ditt discord namn? Panther#3220

Vad är ditt Hex-ID? 11000010019d024

Hur gammal är du? 18+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bruno Brandt och är en kille som bor i Stockholm , Hammarby. Han fyller 26 år vid oktober den 21:a och har en tysk bakgrund. Bruno föddes i Tyskland i staden Munchen där han bodde tills han blev 12 år gammal. Bruno gillar att spendera sin tid på att fixa sitt hår på morgonen då han alltid vill se bra ut framför andra. Han har ljusbrunt hår som är lite halv krulligt och lite lockigt, mörk bruna ögon, och en ganska så normal kropp.
Han gymmar på sin fritid och gillar att vara med sin familj och folk som är i hans stil. Hans moder kallad Maria arbetar inom sjukvården o hans pappa Mario arbetar inom yrket som polis. Bruno är uppvuxen på ett bra sätt med disciplin och bra vänner omkring sig som inte gör dumheter. Han gillar att vara social och prata med människor och skaffa nya vänner. Han är ganska pratsam i sig och gillar att umgås med nya människor som han vill lära känna.

Han tillhör ingen religion d.v.s inte är så pass religiös, han har positiva egenskaper så som att vara varm, ambitiös, allvarlig när det väl gäller, omtänksam, kreativ till en viss nivå,
tålmodig. Bruno har vissa negativa sidor med sig som han försöker att förbättra, t.ex att han kan vara lite olydlig och kan bli o sams med personer som han inte kommer bra överens med och inte tänker som honom.
Min karaktär har bra kunskaper inom yrket som mekaniker och gillar att pilla med bilar och lära sig nya saker, han har gått i
extra skola och har tidigare haft privat lektioner med lärare hemma hos sig.
Bruno är nöjd med sig själv allmänt och ska fortsätta bli bättre med sig själv och få bättre självförtroende.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag tycker att jag är på en nivå som bidrar till servern på ett bra sätt, där både jag och de andra spelaren har kul och där jag inte är efter pengar, som folk kommer se i mig och rpa för att ha kul istället för att ha pengar i tanken. Jag har spelat på massa servrar som är 18+ där det har varit hög rp-nivå. Jag vill bidra med den till denna och alla lär sig från varandra.

Hur många timmar har du på FiveM? 900+

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka