Nekad Varrebc | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Varrebc

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto

Vad är ditt discord namn? vadmollan

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bruno rashid 1990-04-28

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Aggresiv, omtänksam, impulsiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Bruno Rashid och har två bröder som heter Abdullah och Ali. Bruno har kriminella bakgrunder men har valt att lämna det livet bakom sig. I tidig ålder började han att röka, med hjälp av rökningen så fick han många vänner som i första hand bara utnyttjade honom för att få cigaretter. Men efter ett tag när dem hade rökt tillsammans så frågade hans vänner honom vad han gör om dagarna, när vännerna fick reda på att Bruno var en helt vanlig kille som satsar på skolan tappade dem hakan. Vännerna frågade då Bruno ifall han ville tjäna snabba cash, Bruno lättlurad som han är svarade JA utan att fråga vad det handlade om. Han vet inte vad det kan bero på men kan det kanske vara för att Bruno var vältränad och hade mörk röst som vännerna ville ha med honom på deras äventyr om kvällarna där det mesta handlade om droger? Bruno antog att så var fallet eftersom att resten av grabarna var små spinkiga tonåringar. Det tog några år för Bruno att inse vilka konsekvenser som kan komma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra senarion med utvecklat rp, schyssta snack och hjälpa andra att också komma till en hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för att man själv alltid ska få som man vill, t.ex att om man blir jagad av polisen så kan man låta dem få lite extra advantage så att man blir tagen med medvetet bara flr att alla ska ha det kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det var extremt längesedan, men jag har brutit mot reglerna några få gånger i mina yngre dar. Det har varit saker som vdm, men det har jag lärt mig om. Sedan har det varit mindre saker.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, rdm metagaming powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Måste vänta 7 dygn efter indragna roller, imorgon har det gått 7 dygn och då får du ansöka igen.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka